Mindig van megoldás...

Főnix

Főnix

Az élet folyik

2022. március 04. - Anna G.

Sok minden elmúlt az életemből. És sok minden nem lesz már. Az biztos, sosem kötöttem olyan kompromisszumokat, amely az elveim ellen lett volna. Nem lettem gazdag és nem szerepelek újságok címlapján. De mindig azt csináltam, amit szeretek és amiben feloldódtam. Ha szembenézek azzal, amit el akartam érni és amit most csinálok, vágyálmom volt ez a jelen csupán. Ugyanakkor, látom már azt is, sok mindenről lemondtam az elveim miatt. De azt is tudom, nem tudok hazugságban élni. Inkább vallom a szerény jelent, minthogy a hazugságban éljek és hazug képet vetítsek magamról. Minden úgy történt, ahogy történnie kellett és minden úgy van jól, ahogy van. És ez így is lesz már...  


272976715_4810705352348004_5814967513538772110_n.jpg

 

 

süti beállítások módosítása