Mindig van megoldás...

Főnix

Főnix

Szárnyad voltam

2018. július 02. - Anna G.

Szárnyakat adtam, repüljünk el
Hátha akad egy tisztább, romlatlanabb hely
Vagy valahol együtt építjük fel
Találd meg így is, hogy már nélkülem

Repülsz-e még? Nem látlak már.
Vagy valahol végleg leszálltál? Vagy zuhantál?

Szárnyad voltam, sorsod, szerencséd
Te minden voltál. Élet. Ajándék.
Nem tudom, ki küldött s ha küldött miért vitt el
Válasz erre sem lesz már sosem.

A kulcsokat hozzám - hányan úgy hitték -
valahol mélyre ástam, ne is keressék.
Amikor jöttél, mosolyogtál.
Egyedül csak Te láttad, sose volt rajtam zár.

Repülsz-e még? Nem látlak már.
Vagy valahol végleg leszálltál? Vagy zuhantál?

Szárnyad voltam, sorsod, szerencséd
Te minden voltál. Élet. Ajándék.
Nem tudom, ki küldött. S ha küldött miért vitt el
Válasz erre se lesz már sosem."

Mobilmánia

https://youtu.be/8IFuJJexBbk 

cseriviragpacsirta.jpg

 

süti beállítások módosítása