Mindig van megoldás...

Főnix

Főnix

Himnusz az életről

2018. április 01. - Anna G.

Hm. Igaz. 30 éve tudom, azóta a kedvenc dalom. 

"Nem tudtam, hogy így fáj

Nézd, én gyűlölöm ki engem sírni lát
Én eltemetném mélyen amit érzek
Nézd, én úgy szeretnék élni mint a fák
Ők úgy maradnak állva
Ahogy éltek s éltem

Annyi minden megtalált
S nem tudtam hogy így fáj
Annyi minden eltalált
S nem tudtam hogy így fáj

Nézd, én élni mertem sűrűn mint az éj
És nem kívántam senkitől hogy értsen
Ó, én úgy szerettem jobban bárkinél
De nem láthatta senki sem
Hogy értem s féltem. 

Annyi minden megtalált
S nem tudtam hogy így fáj
Annyi minden eltalált
S nem tudtam hogy így fáj

Ó, te átkozottul hasonlítasz rám
Most farkasszemet nézünk ahogy régen
Én az arcom lassan elfordítanám
És vállalnám a könnyeimet
Érted s értem. 

Annyi minden megtalált
S nem tudtam hogy így fáj
Annyi minden eltalált
S nem tudtam hogy így fáj."

 

süti beállítások módosítása