Mindig van megoldás...

Főnix

Főnix

Purple Rain

2017. szeptember 03. - Anna G.

Hétvégi termés:

"Az elfogadás szintjének egy másik jellegzetessége, hogy többé nem foglalkozunk olyan morális ítéletekkel, mint „jó” vagy „rossz”. Egyszerűen nyilvánvalóvá válik, hogy mi az, ami működik, és mi az, ami nem. Anélkül is könnyű észrevenni, hogy mi destruktív és mi kedvező, hogy bármit „gonosznak” tartanánk. Ezzel egyúttal a bűntudatot is kiküszöböljük, ami minden ítélkezés velejárója. Megértjük végre a kijelentést: „Ne ítélj, hogy ne ítéltess!”
David R. Hawkins – Elengedés, az önátadás útja. 11. fejezet, Elfogadás"

 Viszlát minden, ami nem az enyém, amihez már nincs közöm, és sehová se vezet!

Köszönöm az eddigi utat, innentől egyedül megyek!

Én soha nem akartam neked semmilyen bánatot okozni
Én soha nem akartam neked semmilyen fájdalmat okozni
Csak azt akartam, hogy egyszer lássalak nevetni
Csak azt akartam, hogy lássalak nevetni a lila esőben
 
Lila eső, lila eső
Lila eső, lila eső
Lila eső, lila eső
Csak látni akartalak fürdeni a lila esőben
 
Én soha nem akartam , a hétvégi szeretőddé válni
Én csak afféle barát akartam lenni, hé
Babám, én soha nem tudnálak mástól ellopni téged
Ez mekkora szégyen, a barátságunknak véged kell hogy érjen
 
Lila eső, lila eső
Lila eső, lila eső
Lila eső, lila eső
Csak látni akartalak téged
a lila eső alatt
 
Drágám, tudom, tudom
Tudom az idő változik
Itt az idő hogy mi mind valami újat érjünk el,
ez neked is jelentős
Azt mondod, akarsz egy vezetőt
de te nem tűnsz úgy, mintha elhatároztad volna magad
És azt gondolom jobban leszed, ha abbahagyod
és hagyod hogy én vezesselek téged a lila esőben
 
Lila eső, lila eső
Lila eső, lila eső
Ha, hogy tudod mit
Én itt kb. énekelek
gyere emeld fel a kezeid
Lila eső, lila eső
én csak látni akarlak téged,
csak látni akartalak fürdeni a lila esőben
süti beállítások módosítása